Ce contine apa?

Publicat de Bubu Blog la 02:42
Astazi am ramas surprinsa (si nu placut) de ceea ce am gasit in cratita dupa ce am fiert apa de la robinet. Stiam ca apa contine calcar si de aceea nu este foarte buna de consumat si ar trebui sa o inlocuim cu apa plata. 
La prima vedere ai crede ca in paharul pe care l-am fotografiat se afla sare, dar experimentul meu nu minte si iata ce a ramas pe fundul cratitei dupa fierberea a 3L de apa de la robinet.






Mai ai curaj sa consumi apa "potabila" de la robinet?
Eu nu....

5 comentarii:

Ana Naghi on 30 mai 2012 la 19:48 spunea...

eu de 6 ani nu am mai pus in gura apa din fanatana,cam asa arata apa si la mine in zona si tot timpul faceam pietre la rinichi!

Bubu Blog on 30 mai 2012 la 20:21 spunea...

Da, intotdeauna apa de fantana e mai dura! Dar si cea de la bloc e f periculoasa, fiind tratata cu tot felul de chimicale, incusiv clor!

Calin Andreea Daniela on 31 mai 2012 la 01:33 spunea...

eu oricum nu beau apa de la robinet, fiindca m-a deranjat fierea din cauza ei cand eram micuta...

Bubu Blog on 11 iunie 2012 la 02:00 spunea...

felicitari

Radu Adina on 28 iunie 2012 la 23:53 spunea...

Nu mai beau apa de la robinet de ani buni.La mine este oricum neagra..Trebuie sa o las 10-15 minute sa nu mai fie neagra .

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting