Voi ce colectionati?

Publicat de Bubu Blog la 02:20






Ca orice femeie imi place sa ma ingrijesc si cum e o vorba: "Unghiile sunt cartea de vizita", tot mai mult ma preocup de ele. De-a lungul timpului mi-am achizitionat tot felul de oje, diferite firme unele cunoscute altele mai putin cunoscute, nu am o marca anume care sa imi placa, eu merg pe premiza asta: Iau tot ce imi place, incepand cu, continutul terminand cu ambalajul... el fiind unul din punctele forte atunci cand vine vorba despre achizitionarea un produs.

Acestea sunt ojele mele:


Nu sunt multe, cu timpul am mai aruncat din ele pe motiv ca s-au expirat, nu am folosit tot timpul aceeasi oja dar deobicei cand imi cumpar un lucru nou il folosesc pana reapare ceva care sa imi placa si mai mult.
Si voi sunteti la fel?
 In poza urmatoare am cateva modele pentru unghii pe care le folosesc cu drag si aproape ca nu lipsesc cand vine vorba de o manechiura noua.


4 comentarii:

cry_filo on 26 mai 2012 la 01:13 spunea...

ce de modele frumoase ai! sa le folosesti cu placere :*

Bubu Blog on 26 mai 2012 la 05:17 spunea...

Mulțumesc, stai pe aproape, urmeaza un giveaway cu multeee oje si modele.

Csipkes Monika Gabriella on 28 mai 2012 la 22:17 spunea...

Sa stii ca si eu am "boala" adunatului de oje... :P Parca nu ma mai satur, tot timpul gesesc ceva care sa-mi placa :)

Bubu Blog on 29 mai 2012 la 00:57 spunea...

Da uneori este imposibil să ne abținem. Oare așa suntem toate?

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting