Masti pentru fata preparate acasa

Publicat de Bubu Blog la 08:14
Fetelor am gasit ceva dragut si usor de preparat pe internet si m-am gandit sa va impartasesc si voua este vorba de cateva sfaturi pt prepararea mastilor de fata chiar la noi acasa, o sa le incerc si daca dau rezultate va spun si voua. 


Mască pentru purificare
Dizolvă 25 g de drojdie de bere intr-un pahar cu puţină apă. Lasă 30 minute la loc cald. Când s-a umflat adaugă puţină miere lichidă (o linguriţă), argilă (o linguriţă) şi o jumătate pahar de iaurt natural. Amestecă bine şi aplică masca cu degetele pe toată faţa. Las-o 8-10 minute să acţioneze, clăteşte apoi cu apă călduţă şi tamponează faţa cu apă de trandafiri.

Mască pentru albirea tenului
Sfărâmă câteva felii de castravete (curăţat de coajă) şi amestecă-le cu lapte proaspăt, până devine un piure pe care îl aplici pe faţă timp de 20 de minute. Apoi clăteşti bine cu apă călduţă.

Mască de curăţire
Amestecă un galbenuş proaspăt cu o lingură de ulei de măsline extravirgin şi câteva picături de suc de lămâie. Aplică masca pe faţă şi ţine-l cel puţin 20 de minute. Clăteşte cu apă călduţă şi tamponează la sfârşit cu apă de trandafiri.

Mască pentru închiderea porilor
Amestecă un pliculeţ de drojdie de bere pentru patiserie (7 g) cu un gălbenuş şi o lingură de ulei de măsline extravirgin. Întinde pasta obţinută pe faţă şi las-o să acţioneze 25 de minute. Clăteşte apoi cu apă călduţă. Este perfectă pentru pielea uscată.

Mască pentru pielea uleioasă
Amestecă două linguri cu vârf de argilă fină cu puţină apă călduţă, pentru a forma o pastă subţire. Las-o 20 minute pe faţă şi clăteşte apoi cu apă călduţă. La sfârşit curăţă cu o loţiune tonică pentru ten mixt.

Atenţie! Toate măştile se aplică pe faţă şi gât cu ajutorul unei pensule, exceptând zona sensibilă a ochilor şi a buzelor. După curăţire cu apă călduţă se foloseşte crema de faţă obişnuită. 



 


7 comentarii:

Ana Naghi on 24 iunie 2012 la 23:50 spunea...

masca pt inchiderea porilor ma tenteaza!

Carmen Tender on 25 iunie 2012 la 05:41 spunea...

O masca pt punctele negre?Care sa fie intr adevar utila stii?Kiss

Bubu Blog on 25 iunie 2012 la 07:45 spunea...

|Am facut o postare despre punctele negre, pupici http://bubbublog.blogspot.ro/2012/06/cel-mai-bun-remediu-pentru-punctele.html

Anonim spunea...

Mi-am facut si eu masca din castraveti si miere.Castravetii i-am curatat si am facut o pasta cu ajutorul blender-ului si dupa am amestecat si mierea.Este super!

Bubu Blog on 26 iunie 2012 la 01:07 spunea...

Si racoritoareeee.... eu ador castravetii... poti sa ii prepari cu tot cu coaja, are foarte multe vitamine si e pacat sa o arunci la gunoi..

Radu Adina on 26 iunie 2012 la 02:45 spunea...

utila postarea.Multumim

Bubu Blog on 27 iunie 2012 la 11:12 spunea...

cu multa placere

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting