Ce mi-am mai cumparat

Publicat de Bubu Blog la 01:39
Buna ziua dragelor

Astazi am sa va arat ce mi-am mai cumparat in ultima perioada


Papucei de la ZorileStore.ro



Acestia i-am luat din piata dar mi-au placut mult floricica :D

Pensula de la Sephora 

                                       
                                Fond de ten Revlon

 
Rimel de la Rimmel 



Doar rimelul  si pensula le-am incercat urmeaza un review la fond de ten.
Voi ati incercat rimelul si fondul de ten ? Astept pareri :)

Pupicei

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fondul de te este foarte bun:) Eu il am pe cel pentru ten normal/uscat

Bubu Blog on 17 august 2012 la 08:37 spunea...

De abea astept sa il incerc si eu <3 Multumesc pentru raspuns !

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting