Ingrijirea calcaielor

Publicat de Bubu Blog la 11:03
Buna fetelor,

Toate ne dorim niste calcaie perfecte , fara bataturi , fara tegumente ingrosate , am dorii sa arate ca cele de bebelus fine si rozalii iar acest lucru nu este tocmai usor de facut mai ales vara trebuie insistat mai mult.
Nu am niste calcaie de bebelus dar sunt destul de aproape si asta pentru ca am insistat asupra unor ritualuri.

Cum procedez:

De 3 ori pe saptamana imi tin picioarele in apa fiebinte cu sare timp de 30 de minute , dupa aceea folosesc acest dispozitiv de la avon care indeparteaza pielea moarta 
ma clatesc bine dupa care folosesc o pila de calcaie asemanatoare (no name ) asta ca sa nu agatam sosetele , sa elimina sunetele scoase pe cearceaf 
Daca bataturile nu au disparut eu aplic crema pentru inlaturarea bataturlor CLAVOS si va rog mult sa aveti grija cand o folositi
''
 
 o puteti folosii pana la disparitia bataturii sau a pielii ingrosate.
La sfarsitul acestui tratament folosesc o crema grasa, oricare nu conteaza cu cat mai grasa cu atat mai bine.
Iar in restul zilelor cand nu tin acest ''ritual'' ma spal foarte bine la dus unde folosesc pila si in fiecare seara nu uit sa ma dau cu o crema grasa sau ulei de corp ce aveti prin casa.

Va este util acest post ?Voi cum va ingrijiti calcaiele ?

VA pup !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting