Lenjerii de pat

Publicat de Bubu Blog la 04:21
Salutare,

Zilele trecute treceam pe langa un magazin plin de chestii de pat, paturi, lejerii, fete de perna si lista poate continua., si m-am uitat cateva zeci de minute insa preturile lor mi se pareau extrem de mari, fapt pentru care, imediat ce am ajuns acasa am inceput sa caut siteuri cu lenjerii.


Tocmai ce mi-am deschis apetitul de lenjerii, cand am gasit lenjerii de pat  ieftine, lenjerii de pat 3d, lenjerii de pat Pucioasa .
M-a incantat foarte tare faptul ca am gasit aici multe promotii care de care mai tentante si care te fac sa iti achizitionezi cel putin o lenjerie daca nu mai multe.



Acest model mi-a placut tare mult, are un aer vintage si niste culori calde care cred eu ca ar linistii pe oricine.
Imi pare rau ca nu am vazut-o mai inainte, mai exact luna trecuta, cred ca era un cadou perfect pentru soacra mea de 8 Martie dar voi tine minte pentru la anu (noi ne cadorisim decat pe 8 martie de ziua femeii) cand ne vom revedea.

Un alt model care mi-a atras foarte mult atentia este acesta cu mingiute de fotbal  si cupa.
Am un baietel care face fotbal de cativa anisori si sunt sigura ca ar fi extrem de incantat daca ar vedea o asa lenjerie intinsa pe patul sau.
Copiii de obicei sunt usor de multumit, mai ales daca le facem cadouri ce au legatura cu hobby-urile lor.Ei bine, asta am facut eu o zi intreaga, m-am gandit si m-am tot razgandit la ce lenjerie sa ijmi aleg si inca nu am ajuns la o concluzie dar voi ajunge curand. Asa e cu femeile sunt greu de multumit si se decid destul de greu atunci cand vor sa isi cumpere ceva :))))


Voi ce model v-ati alege si de ce?
Credeti ca modelele tip 5d sunt mai realiste decat celelalte modele?

Va pup Xo Xo

Pe curand!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting