Colectia mea de ceaiuri

Publicat de Bubu Blog la 02:48


Nu stiu daca intereseaza pe cineva dar am tot vorbit despre ceaiuri si m-am gandit sa va arat si colectia mea, ce spuneti?

Menta
( eu o tin in borcan pt ca o folosesc foarte des si de fiecare data cand se termina il reumplu)



Aici am tot felul de ceaiuri
(eu ii zic cutia cu minuni)



Coada calului, cretisoara,salvie,roinita,traista ciobanului, pelin



Paducei,sanziene,salvie frunze, talpa gastii,tataneasa radacina,vasc cu ramurele



coada calului, galbenele, musetel, afine, anason



Ciubotica cucului



busuioc




musetel uscat





4 comentarii:

Ana Naghi on 12 iunie 2012 la 22:19 spunea...

si eu am o colectie...doar ca nu prea am chef mereu sa beau...din pacate

Bubu Blog on 13 iunie 2012 la 00:14 spunea...

Hihihiih cheful vine mancand... in cazul nostru... band..sau baund? cum este corect? :))

Csipkes Monika Gabriella on 17 iunie 2012 la 20:32 spunea...

Chiar ai de toate... Si-mi place ca nu sunt din acelea, la plic.

Chabu on 1 iulie 2012 la 04:53 spunea...

dar totusi, dintre toate, care sunt cele delicioase pe care le bei cu placere si care sunt cele mai putin gustoase pe care le bei fiindca trebuie?

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting