Wish List - sleek

Publicat de Bubu Blog la 23:55


V-am vorbit aseara pe facebook despre curiozitatea mea in ceea ce priveste cosmeticele de la Sleek, le-am tot vazut prin tutoriale si nici o data nu am indraznit sa ma uit la pret pt ca la cum aratau de bine ma gandeam ca sunt foarte costisitoare, aseara rasfoind blogul lui Miu Miu printr-o intamplare am vazut intr-un  banner preturile ruland la cateva produse, am crezut ca nu vad bine si am intrat direct pe site-ul lor, si ca sa vedeti supriza si mai mare SUNT MAI IEFTINE DECAT AVON! Am zis wow stai asa ca aici am treaba si trebuie sa ma pun pe comandat, am facut un wish list cu ceea ce o sa imi comand luna asta:



Fard MonoSleek




Se gasesc in diferite culori, pretul lor fiind de 9 lei per bucata.



Mi se par dragute toate dar voi ramane la Azure , Clubbin si Candy.
M-au atras foarte mult ambalajele si culorile "apasate" cum le zic eu.

Detalii:

Fard de pleoape clasic delicat cu textura intens pigmentata. Un produs cosmetic de make up cu formula mata sau metalica ce rezista pe pleoape o perioada mai lunga de timp. 

Dupa ce le voi incerca voi face cu siguranta un review si o sa fiu foarte sincera cum sunt de altfel in fiecare zi, imi voi spune strict parerea despre produs fara influente. Vom vedea atunci cat de mult isi merita reclama!

Daca doriti puteti comanda direct de AICI




BeautyUK EyeshadowPalette Soho Bright





Culorile arata demential si imi place ca intr-o singura paleta sunt exact culorile pe care mi le doresc.




Mai multe detalii despre produs:
Pret: 23 lei
Greutate: 10g. 


Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului. 

Ingrediente: talc, mica, petrolatum, paraffinum liquidum, tocopherol, polybutene, propylparaben, methylparaben, tocopheryl acetate, parfum, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, linalool [+/-] mica, tin oxide, C.I.77491, C.I.77492, C.I.77499, C.I.77891, C.I. 77742, C.I. 77007, C.I.16035, C.I.42090,C.I.19140,C.I. 15850,C.I.45410, C.I.77510.





SleekInk Pot





L-am vazut intr-un review numai stiu de cine a fost realizat dar m-a convins sa il cumpar, imi place ca are o textura fina si se intinde destul de repede cu ajutorul pensulei speciale, abia astept sa il incerc.

Mai multe detalii despre produs:
Pret: 32 lei
Greutate: 4g
Valabilitate:12 luni de la deschiderea produsului.

Ingrediente: isododecane, polyethylene, isododecane/ethylene, propylene copolymer talc, mineral oil and hydrogenated, butylene/ethylene/styrene copolymer and hydrogenated, ethylene/propylene/styrene copolymer, ethylhexyl hydroxystearate benzoate, methionine, bis-peg-12 dimethicone beeswax triethylhexanoin, silica, polybutene, polysorbate 60, cetyl dimethicone propylparaben, iron oxide (CI 77489), carbon black (CI 77266).


Sleek TrueColor Lipstick



Imi plac toate recunosc, inca nu m-am decis ce nuanta o sa comand, le-as lua pe toate dar cum bugetul meu este cam mic o sa le iau pe rand si sper ca in cateva luni sa imi maresc colectiile de makeup.

Detalii:
                                                                                 
Greutate: 3.5g 
Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului
Pret:  
27.99 lei

Ingrediente: ethylhexyl palmitate, bis-diglyceryl polyacyladipate-2 euphoria cerifera (candelilla wax), polybutene microcrystalline wax, petrolatum, ceresin, propylparaben tocopheryl acetate, mica, titanium dioxide (CI 77891) iron oxide (CI 77489), red 6 lake (CI 15850:2) red 7 lake (CI 15850), red 27 lake (CI 45410:2) blue 1 lake (CI 42090), red 33 lake (CI 17200) yellow 5 lake (CI 19140), yellow 6 lake (CI 15985) yellow 10 lake (CI 47005), bismuth oxychloride (CI 77163), manganese violet (CI 77742), carmine (CI 75470), tin oxide (CI 77861), calcium sodium borosilicate synthetic fluorphlogopite.




BeautyUK RetroPlumping Lips







Destul de dragut nu? si foarte ieftin!!!

Detalii:

Volum: 12ml 
Valabilitate: 6 luni de la deschiderea produsului 
Pret: 7.5 lei 
Ingrediente: paraffinum liquidum, polyisobutene, silicia silyate, propylparaben, [+/-] mica, polyethylene terephthalate, CI 77891, 77491, 1585p 0:2, 15850:1, 77492, 60725, 42090:2.

BodyScrub



Imi doresc foarte mult sa il incerc deoarece nu am folosit niciodata un scrub si sunt curioasa sa vad despre ce este vorba, voi face un review ca sa aflati si voi despre ce este vorba.
Imi place ambalajul, se poate intrebuinta si altfel dupa consumarea produsului.

Ce spun ei:

Crema abraziva este perfecta pentru o curatare perfecta a pielii, energizeaza corpul si ajuta la hidratarea pielii.
Fiind compusa dintr-o varietate de uleiuri esentiale si sare din Marea Moarta, aceasta crema exfolianta elimina delicat impuritatile si celulele moarte de la suprafata pielii, lasand-o mai luminoasa si punand in evidenta stralucirea sa naturala. Sarea speciala pentru exfolierea corpului are proprietati vasodilatatoare, indepartand toxinele. 

Uleiul esential de piper negru ajuta la stimularea circulatiei sanguine, iar mirosul sau este unul relaxant cu note lemnoase. La hranirea pielii ajuta si uleiul de chiparos, un excelent tonic al sistemului circulator, dar si respirator. Uleiurile de citrice, precum cele de portocale, lamai sau mandarine iti vor proteja si parfuma pielea in timpul curatarii, pentru ca in final, pielea ta sa fie fina, delicata si hidratata.

Vei fi incantata de ambalajul reciclabil si simpatic in care vei gasi crema abraziva – perfect pentru a crea spa-ul la tine acasa. 
Se maseaza usor pe pielea umeda prin miscari circulare, dupa care se clateste cu apa.




Detalii:

Greutate: 550 g 

Pret: 50 lei

Valabilitate: 12 luni de la deschidere 

Fabricatie: Marea Britanie

Ingrediente: Sodium Chloride, Paraffinum Liquidum, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glyceryl Stearate SE, Polysorbate 20, Sillca, Parfum, Pogostemon Calin Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil,Citrus Aurantifolia (Lime) Oil,Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil, Copaifera Officinalis (Balsam) Resin, Cupressus Sempervirens (Cypress) Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Oil, Piper Negrum (Black Pepper) Oil, Citrus Nobilis (Mandarin) Oil, Cymbopogon Martini (Lemongrass) Oil,Thymus Vulgaris (Thyme)Oil, Myrtus Communis (Myrtle) Oil, Sargassum Pallidum Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Chondrus Crispus Extract, Laminaria Digitata Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Maris Sald (Dead Sea Salt), Tocopheryl Acetate, BHT, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.


BeautyUK NailGift Set



Nu stiu cum vi se par voua dar mie imi plac tare mult nuantele, plus ca eu le folosesc foarte mult pentru modele. In curand imi voi achizitiona si placute Konand si voi avea ce face :))

Detalii:

Volum: 8ml 
Pret: DOAR 27 LEI 6 BUC. IMPRESIONANT NU?
Valabilitate: 18 luni de la deschiderea produsului 
Ingrediente: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, phthalic anhydride/trimellitic anhydride/glycols copolymer, isopropyl alcohol, stearalkonium hectorite, adipic acid/fumaric acid/phthalic acid/tricyclodecane, dimethanol copolymer, citric acid. May contain: synthetic flurphlogopite/tin oxide/titanium dioxide/iron oxide, mica/tin oxide/ titanium dioxide, CI 77891 ( titanium dioxide) ,19140:1 (FD&C yellow 5 al. lake), CI 15880:1 (D&C red 34 ca. lake), CI 77510 (ammonium ferric ferrocyanide), CI 15850:1 (D&C red 7 ca,lake), CI 15850:2 (D&C red 6 ba. lake),CI 77499 (iron oxide black), CI 12085(D&C red 36), CI 73360 (D&C red 30 lake), CI 77007 (ultramarine blue), CI 42090:2 (FD&C blue1), CI 47005:1 (D&C yellow 10 ), CI 77742 (manganese violet).



Set Lacuri UnghiiBeautyUK Paint for Life


Din nou spun ca imi place ambalajul, si de dasta asta cumpar fara sa stiu calitatea produsului, dar ce cele mai multe ori mi s-a intamplat ca tot ce e frumos sa fie si bun, desi stiu ca esti o vorba care contrazice ceea ce spun eu.
Am observat ca au si acea sigla pe ele cu lupta impotriva cancerului si m-a bucurat tare mult.

 Pret: 33 lei


Sper ca v-a placut wish list-ul meu, ce parere aveti despre produsele pe care doresc sa le achizitionez? Aveti sfaturi pt mine in legatura cu calitatea lor sau neplaceri?







6 comentarii:

Ana Naghi on 13 iunie 2012 la 00:00 spunea...

unele chiar m-ar interesa!

Bubu Blog on 13 iunie 2012 la 00:04 spunea...

Ma bucur ! Pupicei

Unknown on 13 iunie 2012 la 00:09 spunea...

o sa comand si eu..mai ales ca locuiesc in iasi si le pot ridica personal de la sediu.,.oricum si taxa de curierat 10 ron mi se pare super buna!!setul de oje il comand si eu..parca e prea buna oferta 6 buc la 27 ron..sunt curioasa cat tin pe unghii

Bubu Blog on 13 iunie 2012 la 00:30 spunea...

Super de tine, da nu mi se pare nici mie mult 10 lei costul transportului, am inteles ca sunt destul de bune ojele, dar indiferent eu le voi folosi mai mult pt modele.

Csipkes Monika Gabriella on 17 iunie 2012 la 21:05 spunea...

Si iar ma tentezi...

Bubu Blog on 19 iunie 2012 la 02:41 spunea...

Stai linistita ca la cat sunt de ieftine nu o sa ai gaura mare in poretofel :))

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting