Igiena intima

Publicat de Bubu Blog la 00:38



Astazi vreau sa va vorbesc despre ceva foarte important pentru mine si anume despre igiena intima. Am devenit foarte sensibila psihic din cauza numeroaselor victime de cancer de col uterin si asta ma inspaimanta ingrozitor. Nu cred ca exista persoana care sa nu aiba in familie sau macar sa nu fi auzit persoanele apropiate discutand despre acesta boala. Acum cca 2 ani bunica mea a fost operata de cancer la san, si eu am fost cea care am mers cu ea tot timpul la citostatice si raze, in tot acest timp am intalnit multe fete tinere cu aceasta urata boala (nu va mai zic de cate femei in varsta erau), am discutat cu majoritatea si asta m-a determinat sa fiu mult mai atenta la ceea ce se intampla cu organismul si corpul meu. Stiu ca este un subiect foarte sensibil si tocmai de aceea am tinut foarte mult sa fac astazi aceasta postare. Cand vine vorba de igiena intima folosesc mai de graba "leacuri babesti" si anume: infuzii cu ceai de pelin si galbenele, spalat de 2-3 ori pe saptamana cu amestesc din ceai de galbenele si musetel, pe langa asta folosesc gelul intim de la On-line cu extract de musetel (dar nu tot timpul, prefer mai mult sapunul ,"este sfant") De ce spun ca sapunul este sfant? In urma cu ceva ani inainte de a-mi incepe viata sexuala m-am confruntat cu o infectie foarte urata iar medicul ginecolog mi-a recomandat sa ma spal cu sapun DAR numai cu sapun, a avut dreptate, fara nici un fel de tratament am scapat de scurgerea aceea cu miros neplacut de care sunt sigura ca si unele dintre voi le-ati intampinat. Nu este o rusine sa ai o asemenea problema si nici sa o spui mai ales ca poti primi sfaturi de la persoanele care s-au confruntat cu asa ceva. Poate va intrebati si voi la fel ca si mine de ce cancerul de col uterin este atat de raspandit? Pai fetelor cum sa nu fie cand noi folosim pt intretinerea igienei tot felul de produse care sunt pline de chimicale? Cremele, spray-urile pt igiena intima, tampoanele, ob-urile si chiar si chilotii tanga au un factor foarte important in dezvoltarea acestui microb. Va spun aceste lucruri in cunostinta de cauza, am citit foarte mult si m-am documentat si am ajuns la concluzia ca toate aceste produse duc la raul de care cu siguranta nimeni nu are nevoie.










Va recomand cu drag aceasta carte din care eu ma inspir tot timpul si pe care am citit-o si studiat-o cu drag.






- Autor: Alexander Grady


- Denumire: 100 leacuri pentru boli


-Cartea contine:

  • Alimentatia si rolul ei in sanatatea noastra; 
  • Boli si afectiuni tratate cu plante medicinale; 
  • Puterea vindecatoare a fructelor si legumelor; 
  • Tratarea afectiunilor prin alimente; 
  • Dezintoxicarea cu ajutorul plantelor medicinale; 
  • Amestecul de ceaiuri "Elixirul Vietii"; 
  • Sisteme de relaxare si calire a organismului 


Voi reveni in curand si cu poze ca sa va da-ti seama cum arata cartea.


In curand voi incepe sa scriu in fiecare zi despre anumite boli si remediile lor cu ajutorul plantelor, voi trancrie din carte ceea ce cred eu ca este mai important pentru voi iar daca vreti sa aflati despre ceva imi puteti lasa comentariu si va indrum spre o vindecare corecta.


Stiu ca sunt multe lucruri importante pe care le aveti de facut dar nu uitati ca SANATATEA NOASTRA este cea mai importanta prioritate .





7 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc pentru aceasta postare,faptul ca ne-ai spus ca trebuie sa ne spalam cu un singur sapun imi va fi de mare ajutor.Astept sa scri si alte leacuri pentru sanatatea corpului nostru:*

Ana Naghi on 2 iunie 2012 la 07:33 spunea...

Interesant,noi femeile suntem mai predispuse la anumite afectiuni si trebuie sa avem mai multa grija!

Bubu Blog on 2 iunie 2012 la 08:19 spunea...

Ma bucur ca ti-a placut si ca ti-au fost de ajutor, cu siguranta voi incepe sa scriu mai mult despre lucrurile astea care sunt atat de importante.

Bubu Blog on 2 iunie 2012 la 08:20 spunea...

Asa este... dar nu suntem constiente decat la proba contrarie.

cry_filo on 2 iunie 2012 la 22:45 spunea...

Multumim pentru sfaturi! Si eu sunt de parere ca tot sapunul este sfant!

Calin Andreea Daniela on 4 iunie 2012 la 03:37 spunea...

Sa sti ca tampoanele intravaginale sunt foarte periculoase, dar am vazut acum e o moda sa le folosesti...

Bubu Blog on 19 iunie 2012 la 02:16 spunea...

Da, am o prietena care folosea frecvent tampoane intravaginale, dupa un timp a observat ca are o infectie, cand a ajuns la control i-au spus ca peretii vaginali sunt la stadiul de putrefactie din cauza firelor lasate de tampoanele intravaginale

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting