Review Eva Natura

Publicat de Bubu Blog la 11:10
De fiecare data cand intru in baie si imi fac ritualul de relaxare, am ca si preferat gelul de dus de la Eva Natura, cu miros de levantica. Pe langa el mai am si samponul tot cu acelasi nume si miros, nu stiu cat de bio sunt dar pe mine una m-au cucerit, au un miros fin de levantica si persista ceva timp pe corp, samponul nu este preferatul meu, l-am folosit mai mult cand am ramas in criza ,  eu am samponul meu despre care v-am scris aici si pe care nu l-as inlocui cu vre-un alt sampon...

Pe sticla scrie ca este Anti-Stres, nu stiu ce sa va spun pt ca eu nu intru niciodata stresata in baie :)) ba din contra intru relaxata pt ca stiu ca ies cu cateva kg in minus :)))
Ambalajul arata destul de dragut, ceea ce nu imi place este materialul din care este facut pt ca nu vezi cat produs mai ai si e posibil sa te trezesti in baie fara gel de dus :)) glumesc, intotdeauna avem unul de rezerva.. iar daca nu avem.. folosim DERO :)) iarasi glumesc, imi place tare mult ca este nevoie doar de putina cantitate pt a umple cada de spuma, pretul este accesibil, 8.5 lei si se consuma destul de greu. Vi-l recomand, cu siguranta nu o sa il uitati prin baie!



6 comentarii:

Ana Naghi on 14 iunie 2012 la 18:17 spunea...

Nu am auzit pana acum...de unde le iei?

Anonim spunea...

CUNOSC PRODUSELE EVA NATURA...AM PRIMIT O POSETA CU MOSTRE DE CALATORIE:SAMPON,BALSAM,GEL DE DUS,CREMA DE MAINI SI BODY LOTIUNE.PROBLEMA MEA E IN FELUYL URMATOR...PRODUSELE ASTEA CU LEVANTICA DE LA EVA NATURA AU DEVENIT FF IMPORTANTE PT MINE,DAR IN KAUFLAND AM GASIT DOAR GEL DE DUS SI CRED(NU SUNT SIGURA)SAMPON...AH,SI SARE DE BAIE.M-AR INTERESA DACA MAI EXISTA SI ALTE POSIBILITATI DE A FACE ROST DE ELE...VREUN SITE,VREUN MAGAZIN ON-LINE.
SA LE FOLOSESTI CU PLACERE.MULTUMESC

Bubu Blog on 15 iunie 2012 la 10:43 spunea...

Ana eu le-am luat dintr-un magazin cu produse Bio de pe la Unirii daca nu ma insel...

Bubu Blog on 15 iunie 2012 la 10:46 spunea...

Antoaneta nu stiu daca se gasesc prin magazinele mari dar m-as bucura sa fie asa pentru ca eu una le iubesc... am gasit un site de unde iti poti comanda http://www.cumparacuclick.ro/gel-de-dus/111101069-eva-natura-masline-verzi-300ml.html

Csipkes Monika Gabriella on 17 iunie 2012 la 20:34 spunea...

Nici nu le-am vazut prin comert..

Bubu Blog on 19 iunie 2012 la 02:43 spunea...

nici eu nu le-am vazut.. :(

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting