Review Crema anticelulitica cu ardei Revicel

Publicat de Bubu Blog la 10:28
Hello Girl's!

Am vrut inca din primele zile de viata ale blogului sa fac acest review dar cum am fost prea ocupata cu designul blogului si cu giveaway-urile abia acum reusesc. Am castigat aceasta crema in urma concursului realizat de Miu Miu si pe langa ea o crema Apidermaliv caruia o sa ii fac si ei un review zilele ce urmeaza.
O sa fiu foarte sincera in ceea ce priveste aceasta "uluitoare" crema, asa cum am mai spus de felul meu sunt sincera si imi voi spune cu adevarat parerile fara ocolisuri, stim foarte bine cu totii ca avem pareri diferite, mirosuri , gusturi si reactii diferite etc..
Va voi prezenta intai ambalajul si continutul apoi va voi detalia plusurile si minusurile sau mai bine zis parerile mele.

Ambalajul e tare dragut, nu e dragut doar pt ca e roz dar are un design tare simpatic care cu siguranta pe multe dintre noi ne face sa o cumparam.

 Continutul cremei arata asa:

Are o culoare portocalie spre galben din cauza ardeiului iute, textura cremei la atingere este la fel cu a smantanei, cremoasa si foarte placuta la atingere.




Imi place tare mult acest desen cu alb, ii ofera ambalajului un plus de culoare si un design sic.




Crema este prevazuta cu un mini-capacel pentru a nu fi varsata sau intinsa.


Iar acum pentru ca parerile mele despre ambalaj au fost pozitive voi incepe cu cele negative despre continut:

Ce nu imi place:

Prima reactie pe care am avut-o cand am aplicat crema a fost de genul: WOW!
Am intins crema pe locurile cu pricina si am insistat putin pe picioare, mi-am facut un masaj cu relax and tone apoi m-am bagat in pat la culcare, dupa vreo 30 de minute m-am trezit tipand prin casa de usturime, zona picioarelor era extrem de iritata si rosie iar mainile mai ca imi ardeau, am dat iama in baie si m-am spalat cu apa  rece pt a reusi sa indepartez usturimea si mancarimile, dupa care am aplicat crema de la Apidermaliv cea castigata impreuna cu Revicel, Miu miu a fost tare draguta si noroc ca am avut cu ce sa stopez usturimile, stiind ca, crema de la Apidermaliv are o textura mai groasa si ca nu intra destul de repede in piele si persista am folosit-o tocmai pt a o avea mai mult timp pe picioare, ma bucur ca am reusit sa scap usor de efectele pe care le-a avut asupra mea.
Plus ca mirosul cremei a persistat destul de mult timp, chiar si a doua zi miroseam destul de ciudat, a "pui fript" cum imi spunea sotul meu :))

Deci asta sa imi fie invatatura de minte sa nu mai folosesc creme cu ardei :))

P.S Prietenele mele si acum rad de mine de la faza cu ardeiul si mai fac si misto, intrebarea lor fiind de fiecare data:
"Auzi pisi? Dar daca ajungea crema la.... gogosica?" :))
Asta m-a intrebat si sotul....iar eu nu va spun ce i-am raspuns ...





O voi oferi in scurt timp la un giveaway sa o incercati si voi, as vrea sa aflu si parerile altor persoane..

Imi pare foarte rau ca am avut o parere negativa despre aceasta crema, cum am spus si mai sunt avem reactii, gusturi si mirosuri diferite plus ca parerile sunt impartite iar daca la mine a avut un efect negativ asta nu inseamna ca va avea si la voi, chiar va recomand sa incercati pt a sti daca trebuie sa va feriti sau nu de cremele cu ardei.
Singura chestie pozitiva pe care am avut-o a fost ca pielea mea in zona picioarelor a devenit mai fina si ca parul mi-a crescut mai greu :))))



Voi ce parere aveti despre crema Revicel?




2 comentarii:

Csipkes Monika Gabriella on 17 iunie 2012 la 20:20 spunea...

Cand a aparut, eram super-curioasa sa aflu cum e, si sincer, inca ma tenteaza... Insa n-am achizitionat-o deoarece am citit aceste pareri negative despre ea. Nu mi-ar conveni sa arunc banii pe geam. De ar fi insa s-o testez, as face-o cu placere (macar m-as lecui de curioazitate)...

Miu Miu on 19 iunie 2012 la 08:46 spunea...

Nu parerea ta e negativa, asta trebuie sa faca, asa reactioneaza cremele anticelulitice cu ardei, dar efecte are din plin....Din pacate si eu am fost nevoita sa renunt la ea si mi-au ramas vreo 2 borcanele :(

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting