Ambasador Zorile Store

Publicat de Bubu Blog la 10:04
In urma campaniei lansate de Zorile Store mi-am ales o pereche de pantofi sport PUMA- FURIOSO X.
Suna...furios de bine, nu? la fel am zis si eu. De regula port 45, deh, traiesc pe picior mare :D si avand in vedere ca nu se puteau proba dar si ca masura disponibila era 46, nu am ezitat si i-am ales. Am asteptat nerabdator curierul, care a venit destul de repede, si dupa cateva zile de asteptari tineam in brate o cutie rosie ca focul si la fel de furioasa precum continutul :D Cand sa-i incalt...surpriza. Erau mici. Dar la gandul ca sunt noi si usor rigizi nu i-am schimbat desi, cred ca nici nu as fi avut cu ce...doar daca alegeam alt produs. Fiind facuti pe un calapod subtire se potrivesc destul de bine celor ce detin o astfel de talpa, dar eu am talpa lata. M-am incapatanat sa-i incalt si sa-i port, desi degetele inghesuite erau destul de vizibile :( dar cum baba rabda la frumusete, am inghitit in sec; o zi, doua, trei. Dupa trei zile m-am obisnuit cu ei si ei cu mine. Imi plac destul de mult si ma bucur de alegerea facuta, daca erau putin mai lati, erau perfecti!

Cam aceasta este parerea mea despre produsul ales, pentru care Va multumesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting